Deklaracja dostępności

Status pod względem zgodności z ustawą

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe:

    Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Urszula Lewczuk.

    E-mail: p07@przedszkolakoszalin.pl

    Telefon: 94-34-00-020

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania:

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

    Organ nadzorujący: Gmina Miasto Koszalin

    Adres: ul. Rynek Staromiejski 6-7 75-007 Koszalin

    E-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl

    Telefon: 94-34-88-600

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna:

Do budynku prowadzi jedno wejście, które jest wąskie i niedostosowane do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich. Do wejścia głównego prowadzą schody. Przy drzwiach wejściowych znajduje się dzwonek. Po lewej stronie znajduje się kancelaria dyrektora, w której  można złożyć dokumenty. Brakuje pokoju dla interesanta, w którym osoba o szczególnych potrzebach mogłaby załatwić swoje sprawy. Toaleta znajduje się na parterze  budynku i nie jest dostosowana do potrzeb osób na wózkach inwalidzkich. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla, ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.  W budynku nie ma pętli indukcyjnej. Brak jest również wyznaczonego   miejsca parkingowego  dla osób niepełnosprawnych.

Istnieje możliwość obsługi osób słabosłyszących/niesłyszących w języku migowym po uprzednim powiadomieniu i umówieniu wizyty interesanta (co najmniej na 3 dni robocze przed dniem skorzystania ze świadczenia). Potrzebę usług tłumacza języka migowego należy zgłosić (e-mailem, listownie lub poprzez inną osobę telefonicznie)

.

Ułatwienia:

  • Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
  • Użytkownicy korzystający wyłącznie z klawiatury mogą swobodnie poruszać się po serwisie za pomocą klawisza Tab,
  • W całym serwisie włączony jest tzw. fokus, czyli domyślne oznaczanie aktywnego linka czy pola formularza,
  • Dostępna jest wersja strony z podwyższonym kontrastem,
  • Zastosowano przycisk A++ umożliwiający zmianę wielkości tekstu.

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Urszula Lewczuk
(2025-03-26 14:52:12)
Ostatnio zmodyfikował:
Urszula Lewczuk
(2025-03-26 14:53:48)